מוסך הסדר We Sure

כמוסך הסדר We Sure תוכלו ליהנות מהטבות רבות שיחסכו לכם כסף רב. במידה ורכבך מבוטח בביטוח מקיף, יסופק לך כיסוי לכל התיקונים לאחר תאונה או חבלות שונות, בכפוף לתנאי הפוליסה שלך. על מנת להבטיח את איכות השירות וכדי להקל על לקוחותיה, ניתן לתקן את הרכב באחד ממוסכי ההסדר של חברת הביטוח. כדי למצוא בקלות מוסך הסדר We Sure מציעה לך מאגר נוח לחיפוש ובפריסה ארצית נרחבת המספקים תיקונים בכל התחומים הנדרשים לכל סוגי הרכב לאחר תאונות מעבודות צבע ועד לתיקוני מנוע ומערכות רכב מורכבות.

יתרונות מוסך הסדר We Sure

  • בלי “חאפרים” – על הרכב שלך יעבדו רק אנשי צוות שהוסמכו לכך ותוך שימוש בחלקי חילוף תקניים.
  • בלי כאבי ראש – ברגעים שלאחר התאונה אין באמת כוחות להשוואת מחירים וויכוחים עם סוחרים ממולחים. עם מוסך הסדר We Sure מבצעת את כל המשימה עבורך ולך נותר רק להשאיר את הרכב ולתת לנו לדאוג לכל השאר.
  • ניתן ליהנות משירותי גרירה, רכב חלופי וכל השירותים הנלווים המגיעים עם הטיפולים במוסכי ההסדר של We Sure.

ברגעים כאלו מגיע לך שקט נפשי

תאונת דרכים אינה אירוע פשוט ובמקרים רבים, למרבה הצער, היא עשויה לגרום לך להזדקק לטיפול רפואי מידי. על מנת להתרכז בדברים החשובים באמת ולטפל בבריאותך ובשלמותך הגופנית והרגשית, כיסוי ביטוח מקיף יאפשר לך לתקן את רכבך לאחר תאונה בשיטת “שגר ושכח”, הגרר יביא את הרכב לאחד מהמוסכים הנמצאים בהסדר ובעלי יכולת לטפל ברכבך ולך תהיה את הפניות לקבל טיפול רפואי, לנוח ולהתאושש מהזעזוע הלא פשוט.

כל המוסכים נבדקו על ידי חברת We Sure ונמצאו אמינים ומקצועיים ועם אנשי צוות שהוסמכו לכל הטיפולים הנדרשים. כך מובטח לך תיקון מהיר, יעיל ופשוט ללא כאבי ראש, ללא ויכוחים ובכיסוי של חברת הביטוח שלך.

 

מאמרים דומים

לשיחת
ייעוץ

Scroll to Top

דברו איתנו

או השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם

כתובתנו:

כהנמן 98 בני ברק מול מפעל קוקה קולה

דילוג לתוכן