מוסך הסדר הראל

תאונה עשויה להיות אירוע מטלטל ביותר. ברגעים המבלבלים הללו ששומטים את הקרקע מתחת לרגליים, בחירת מוסך עשויה להיות הדבר האחרון שעולה על דעתך. עם זאת, מוסכים לא אמינים ובלתי מקצועיים עשויים לנצל את חוסר האונים הזה ולהקפיץ מחירים משמעותית או לספק אבחנות מופרכות שיגררו אחריהן תיקונים מורכבים ויקרים מעבר ליכולתך הכלכלית וללא כל יכולת לשנות את דעתך, עכשיו כשהרכב כבר על הליפט ואין יכולת להזיזו לאחר תאונה.

כדי להחזיר את השליטה לידיך, אספנו כמה טיפים חשובים שיסייעו לך להתמודד ברגע המורכב הזה.

עוצרים לרגע ומבררים

 

מאוד מפתה פשוט להזמין גרר ולשלוח למוסך הראשון אתו נוצר קשר כדי להתמקד בהתאוששות. עם זאת, כדאי להיות חכמים יותר ולעצור רגע, לנשום עמוק ולהתחיל לבצע בירורים.

  • חשוב לבדוק מול המסך אליו נשלח הרכב מה עלות העבודה והחלפים.
  • יש לוודא כי המוסך חבר באיגוד המוסכים.
  • מה התקלה ברכב? חשוב לבחון עם בעל המוסך כי יש להם את הכלים והידע לספק מענה מקצועי לבעיה בין אם מדובר בתקלת חשמל, פחחות, צבע או כל תקלה אחרת. לא כל מוסך יידע להתמודד עם כל תקלה.

למציאת מוסך הסדר הראל מציעה מגוון פתרונות

 

במידה ורכבך מבוטח בביטוח מקיף, מוסך הסדר הוא הפתרון הנבון ביותר. חברת הראל מחזיקה ברשימת מוסכים שנבדקו על ידה בקפידה ותספק לך כיסוי על כל התיקונים בכפוף לתנאי הפוליסה.

על מנת לתקן את רכבך לאחר תאונה או כל אירוע אחרת המכוסה על ידי הפוליסה שלך, יש לוודא כי המוסך עמו בחרת לעבוד נמצא בהסדר מול חברת הביטוח שלך. כדי לסייע לך למצוא מוסך הסדר הפניקס מעמידה לרשותך רשימת מוסכים באחריות הפועלים בשיתוף עמה ומבטיחים לך שירות טוב ומענה איכותי לכל תקלה והכל במסגרת הכיסוי הביטוחי של הרכב שלך.

מאמרים דומים

לשיחת
ייעוץ

Scroll to Top

דברו איתנו

או השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם

כתובתנו:

כהנמן 98 בני ברק מול מפעל קוקה קולה

דילוג לתוכן