מוסך הסדר כלל

הנחה למבוטחים במוסך הסדר כלל – מה עושים?

לאחר תאונת דרכים, מקווים שאתם בסדר, אך איננו תמיד בטוחים מה עלינו לעשות. האירוע עשוי להבהיל מאוד ולהותיר אותנו מאוד חסרי אונים. ישנם כמה צעדים קריטיים שחשוב שנעשה על מנת לשמור על כל זכויותינו. כדי לאפשר לך לצאת מהאירוע בצורה הקלה ביותר שניתן, אספנו עבורך כמה נקודות שחשוב לקחת בחשבון לאחר תאונת דרכים.

תמיד לגשת קודם לבית חולים, גם אם נדמה לך שהכול בסדר גמור ומדובר “רק במכה קטנה”. ישנם כאבים ומיגבלות בתנועה שעשויות לצוץ זמן מה לאחר התאונה ובשלב זה יהיה מאוחר מדי לקשר זאת לתאונה ולבצע תביעת נזקים מסודרת. לכן, חשוב לגשת אל בית החולים ולעבור בדיקה שתשלול כל נזק ותהווה תיעוד ראשוני של התאונה. לאחר שסיימתם עם כל הטיפול האישי אתם מוזמנים להגיע למוסך הסדר כלל ולהפעיל השתתפות עצמית נמוכה משמעותית.

לפני שניגשים למוסך הסדר כלל :

ראשית, כדאי לתעד הכול עם הצד השני המעורב בתאונה. אין לאפשר לנהגים המעורבים בתאונה להזיז את רכבם עד שזירת התאונה תתועד ממספר זוויות על ידי צילום בטלפון או בכל אמצעי אחר. יש לקחת את פרטי הרכב והפרטים האישיים של כל המעורבים בתאונה ולשמור את כל הקבלות והמסמכים הקשורים לתיקון הרכב ולטיפולים רפואיים שהתקבלו בגין התאונה.

בחירת מוסך הסדר כלל למבוטחי כלל ביטוח

ועוד לפני בחירת המוסך, מומלץ ביותר לוודא כי לרכבך יש ביטוח גרר על מנת לקבל מענה בכל שעה ולכל תרחיש מטעם חברת הביטוח שלך. בעת שממתינים למוסך, מומלץ להתחיל לבצע השוואות מחירים ולחפש באתרי הדירוג ברחבי האינטרנט מוסך אמין, מומלץ ומקצועי שיסייע לך בכל תיקון או טיפול.

על ידי תיקון במוסך הסדר כלל ביטוח יסייעו ברגע הקשה

חברת הביטוח כלל מעמידה לרשותך רשת מוסכי הסדר אמינים ומקצועיים אשר יספקו לך תיקונים במסגרת פוליסת הרכב שלך. אם ברשותך ביטוח מקיף, גרירת הרכב וטיפולו במוסך אמין ומוסמך יהיו חלק בלתי נפרד מהשירות. כך ניתן יהיה להתפנות לטרדות אחרות שהן חלק בלתי נפרד מתאונת דרכים ולהשאיר את הטיפול ברכב למקצוענים. היכנו למוסך הסדר כלל וחסכו כסף משמעותית על תיקון הרכב באמצעות חברת הביטוח

מאמרים דומים

לשיחת
ייעוץ

Scroll to Top

דברו איתנו

או השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם

כתובתנו:

כהנמן 98 בני ברק מול מפעל קוקה קולה

דילוג לתוכן