מוסך הסדר הפניקס

על מנת לתקן את רכבך לאחר תאונה או כל אירוע אחרת המכוסה על ידי הפוליסה שלך, יש לוודא כי המוסך עמו בחרת לעבוד נמצא בהסדר מול חברת הביטוח שלך. כדי לסייע לך למצוא מוסך הסדר הפניקס מעמידה לרשותך רשימת מוסכים באחריות הפועלים בשיתוף עמה ומבטיחים לך שירות טוב ומענה איכותי לכל תקלה והכל במסגרת הכיסוי הביטוחי של הרכב שלך.

מה יתרונות מוסכי ההסדר?

  • מגוון מוסכים בפריסה ארצית מצפון ועד דרום.
  • מענה לכל סוגי התקלות – בעיות מכונאות, חשמל, פחחות וצבע. כל השירותים נעשים על ידי אנשי מקצוע מוסמכים וצוות מיומן ומנוסה שנבחר ונבדק בקפידה כדי לוודא שמסופק מענה איכותי לכל בעיה.
  • בכפוף לתנאי הפוליסה, יסופק לך רכב חלופי.
  • כל המוסכים ברשימה נבדקו על ידי חברת הפניקס ואמינותם ורמת מקצועיותם אומתה על מנת לספק לך את השירות הטוב ביותר.

הבטחת אמינות

מוסכים רבים מנצלים את חוסר הידע והתמימות של לקוחותיהם ומאבחנים במכוון תקלות מורכבות ויקרות ומקפיצים מחירים ברגע בו אנו זקוקים להם יותר מכל. קשה מאוד ברגעים אלו של חוסר אונים להתווכח ולפעמים אף בלתי אפשרי להעביר את הרכב שהושבת למוסך אחר. לכן, חשוב שיהיו לך ברגעים אלה אנשי מקצוע שניתן לסמוך עליהם וליווי בטוח ואמין של חברת הביטוח שלך. לכן, כדי למצוא בקלות מוסך הסדר הפניקס מציעה לך מוסכים שנבדקו על ידה ואמינותם מובטחת.

מלבד ההשתתפות העצמית שנקבעה בפוליסה שלך, לא יידרש ממך כל תשלום, כך שכל דאגה לגבי התשלומים הכרוכים בתיקונים וחלקי החילוף, ניתן להשאיר לנו.

תאונת דרכים עשויה להיות אירוע לא פשוט, מוסכי הסדר יורידו לך דאגה אחת מהראש ויאפשרו לך להתאושש מהחוויה הלא נעימה ביתר קלות.

מאמרים דומים

לשיחת
ייעוץ

Scroll to Top

דברו איתנו

או השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם

כתובתנו:

כהנמן 98 בני ברק מול מפעל קוקה קולה

דילוג לתוכן